.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد. پیکر بیتا فرهی به‌سوی خانه ابدی بدرقه شد
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد.(ادامه)
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.» تصویر سر تراشیده لیلا حاتمی را تنها خارجی‌ها حق دارند ببینند!
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.»(ادامه)
عکس/ لیلا حاتمی در مراسم یادبود پدرشوهرش، مظاهر مصفا
مراسم یادبود مظاهر مصفا شاعر، استاد ادبیات فارسی و مصحح فقید با حضور امیربانو کریمی همسر مظاهر مصفا و فرزندان و خانواده او از جمله علی مصفا و لیلا حاتمی برگزار شد.(ادامه)
انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران/ 2 مازندرانی در ترکیب شورای مرکزی
شمال نیوز: کنگره حزب کارگزاران سازندگی با حضور اعضای این حزب و بدون دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی برگزار و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
حاشیه‌سازان ۹۶ چه کسانی بودند؟
سال ۹۶ هم مثل هرسال پر بود از خبر‌های داغ و حاشیه‌سازی‌های زیاد برای هنرمندانی بود که گاهی سکوت کردند و گاهی جوابی به این شایعات دادند. در میان خبر‌های نادرست برخی اخبار هم تصادفاً درست از آب درمی‌آمدند و تا مدت‌ها مردم را درگیر خود کردند.(ادامه)
تیپ پاییزی لیلا حاتمی/عکس
(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : بازی لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است.
لیلا حاتمی در بین برترین بازیگران زن قرن
شمال نیوز : بازی لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است. (ادامه)
داوود رشیدی بدرقه شد
(ادامه)
عکس: «لیلی» و «لیلا» ؛از دیروز تا امروز
این تصاویر لیلی رشیدی و لیلا حاتمی،بازیگر وفرزندان 2 سینماگر بزرگ ایران را ازکودکی تاکنون درکنار یکدیگر نشان میدهد تازه ترین تصویر آنان ازمراسم تشییع داوود رشیدی است(ادامه)
عکس: لیلا حاتمی و علی مصفا پس از شایعه جدایی!
لیلا حاتمی و علی مصفا زوج موفق سینما در جشن عکاسان سینما حضور داشتند.(ادامه)
عکسی دیده نشده از گریم 20 سال پیش لیلا حاتمی
لیلا حاتمی در اینستاگرام خود عکسی از دوران کارگردانی پدرش علی حاتمی منتشر کرد که دیدنش خالی از لطف نیست. (ادامه)
لیلا حاتمی در ایتالیا +عکس
لیلا حاتمی برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم به رم پایتخت ایتالیا سفر کرد. (ادامه)
تصویری از دوران کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در مشهد را مشاهده می‌کنید.
عکس/ کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی باچادر
تصویری از دوران کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در مشهد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
مادر و دخترهای سینمای ایران (+عکس)
دختران کوچکی که استعداد ذاتی درخشیدن روی پرده نقره ای را از خانواده به ارث برده اند. خیلی زود و در نقش های کمرنگ کودکانه جلوی دوربین قرار می گیرند تا رد پای مادران شان را دنبال کنند.(ادامه)
هنرمندان مجردی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر
وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی مواجه نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
اینستاگرام ایرانیان رنگ عزا گرفت+تصاویر
مردم، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی کشورمان در صفحه اینستاگرامشان فاجعه مرگبار «منا» را تسلیت گفته و برای بازماندگان این حادثه طلب صبر کردند.(ادامه)
فیلم‌های نوروزی شبکه اول هم اعلام شد
(ادامه)
اسامی برگزیدگان جشنواره‌ فیلم فجر
(ادامه)
بازیگران ایرانی اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!
ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
شجریان هم «شوالیه» شد
(ادامه)
صحبت‌های لیلا حاتمی در کن
(ادامه)
عکس/ لیلا حاتمی در پایان جشنواره کن
(ادامه)
توضیح لیلا حاتمی درباره اتفاقات اخیر در جشنواره فیلم کن
(ادامه)
لیلا حاتمی: از این پیشامد بسیار متاسفم
لیلا حاتمی در پیامی درخصوص اتفاقات پیش آمده در جشنواره کن نوشت:از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.(ادامه)
جمعی از دختران دانشجو متعلق به تشکلی با عنوان «دانشجویان حزب‌الله» با صدور نامه‌ای به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند. شکایت جمعی از دختران دانشجو از لیلا حاتمی
جمعی از دختران دانشجو متعلق به تشکلی با عنوان «دانشجویان حزب‌الله» با صدور نامه‌ای به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند.(ادامه)
وزیر ارشاد: رفتار لیلا حاتمی قابل قبول نبود
(ادامه)
جنتی: رفتار خانم حاتمی قابل قبول نبود البته فکر می کنم غافلگیر شد
وی خاطرنشان کرد: در مجموع خانم حاتمی تلاشش بر این بود که نوع پوشش او به گونه‌ای متین و حضورش مطابق با معیارهای ارزشی ما باشد.(ادامه)
پاسخ رئیس کن و شرایط خطرناک برای ایران
شاید قصد ژاکوب تقدیر و ابراز علاقه به سینمای ایران هم بوده باشد اما مشکل چیز دیگریست. مواردی که باعث واکنش هوشمندانه معاون وزیر ارشاد شد فراتر از این توجیه ساده‌انگارانه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.